آقای احمدی نژاد در گفتگوی  که مستقیما از شبکه اول پخش می شد قبل از شروع بحث ماجرایی را تعریف کردند که جای تامل دارد. ماجرای از این قرار بود که جوانی 25 میلیون صلوات برای پیروزی آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نذر می کند. این جوان بعد از انتخابات با رئیس جمهور دیدار می کند و از او(رئیس جمهور) درخواست می کند که 5میلیون از 25 میلیون صلوات را بفرستد. تا بدین وسیله باری از دوش آن جوان کاسته شود.



-همانطور که می دانید از لحاظ شرعی ادای نذر فقط بر نذر کننده واجب است و با انجام سایرین از گردن نذر کننده ساقط نمی شود. اما جالب اینجاست که آقای احمدی نژاد 5 میلیون از 25 میلیون صلوات را از آن جوان پذیرفتند و جالبتر آنکه از مردم خواستند که در فرستادن آن 5 میلیون هم او را یاری کنند و خطاب به مردم اینگونه گفتند:

«من با وجود اینکه برایم مشکل بود پذیرفتم و از مردم می خواهم که مرا یاری کنند.»

البته آقای احمدی نژاد بعد از انتخابات دهم نشان دادند که اصولا صاحب نظر هستند و احتمالا در رابطه با این قضیه هم قبلا از آقای مشایی استفتاء کرده بودند.

با این حساب شما هم می توانید برای امور مهم زندگیتان نذرهای سنگین بکنید و بعد بوسیله پیامک از دوستانتان برای ادای نذر کمک بخواهید. اصلا به خاطر همینه که میگن اسلام دین بسیار راحتی هست!!!!!

«میگن طرف 10000تا صلوات نذر کرده بود. رفت ورزشگاه آزادی و بلند گفت همگی صلوات!...»