سلام به بروبچه های باحال خودمون!

تصمیم گرفتم ار این به بعد هر روز یه جمله ی فلسفی تو وبلاگ بذارم.ایشالا که خوشتون بیاد و استفاده کنین.اینم جمله ی امروز که میشه اولین جمله=

انسان در همان لحظه ای که تصمیم میگیرد آزاد باشد آزاد است.ولتر